Forårsaflutning

Kære Spillefolk

Hermed indbydelse til forårsafslutning Søndag den 31. maj kl. 12 i De Frivilliges Hus.

Foreningen giver sædvanen tro: sild, 2 stk. smørrebrød, vand og lidt kage til kaffen.

Hans donerer øl, snaps og en skarp til alle – vi takker 

Sild a la Annelise

Kage fra Ingers Bager

HUSK derfor tallerken, bestik, glas, snapsglas, kaffe, kop m.m. + Sangbog.

Tilmelding senest søndag 24 maj – svar gerne allerede nu til undertegnede

Lidt mere info:

1. Vi er inviteret til at spille for Vridsted Menighedsråd den 29/11 kl. 16:00  – mere herom senere.

    Hans er kontaktperson

2. Datoer for søndagsspil efterår 2026: 30/8, 27/9, 25/10 og 6/12 (juleafslutning) 

3. Bestyrelsen er i gang med at planlægge et kursus med Rune Barslund søndag den 25/10 20 i forbindelse med vores planlagte søndagsspil – herom senere.

Med håbet om endnu en minderig søndag med godt humør og god musik .

 

                       På bestyrelsens vegne

                           Erik